شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

آرشیو شهریور ماه 1401

کامپوزیت های چوب پلاستیک به محصولاتی گفته می شوند که با دارا بودن زیبایی و حس دلپذیر چوب قابل اسفاده در فضاهای باز تحت فرسایش جوی طولانی، بدون نیاز به هزینه نگهداری می باشند

خواص کامپوزیت چوب پلاستیک

۷ بازديد

چوب پلاست به عنوان محصولی جدیدکه در گروه مواد کامپوزیتی قرار گرفته متشکل از گرانول چوب یا پودر چوب با مقدار معین به همراه مواد پلیمری بوده و در ابعاد و قالب های متعدد به روش اکستروژن تولید و عرضه می گردد.

از مزایای چوب پلاست می توان به عواملی همچون صرفه جویی در مواد اولیه و جلوگیری از قطع ببهوده درختان و استفاده پرکاربرددر صنعت ساختمان و ساخت مصنوعاتی همچون کفپوشهای چوب پلاستیک ، نماپوش چوب پلاست، فلاورباکس و مبلمان شهری اشاره نمود.

ما در مجموعه برنا چوب نمایندگی فروش انواع چوب پلاست ارزان و با کیفیت در کرج و تهران می باشیم. برنا چوب در زمینه فروش چوب پلاست  فعالیت داشته برای اطلاع از قیمت چوب پلاست با ما تماس بگیرید.

خواص کامپوزیت چوب پلاستیک

بسیاری از خواص فیزیکی و مکانیکی کامپوزیت چوب پلاستیک به برهم کنش بین چوب و مواد گرمانرم بستگی دارد. یکی از مؤثرترین روش‌ها برای بهبود این برهم کنش از طریق عامل جفت شدن (کوپلینگ) به عنوان یک افزودنی ایجاد می‌گردد. به‌طور کلی، این مواد افزودنی به سازگاری بین چوب هیدروفیلیک که رطوبت را به راحتی جذب می‌کند و پلاستیک هیدروفوبیک که تمایل به آب ندارد، کمک می‌کنند و به تشکیل کامپوزیت تک فاز کمک می‌کنند و محصولی با ثبات فرم واندازه بهتر از چوب جامد را نتیجه می‌دهند.

چوب سنتی که با اعمال فشار و آرسنات مس کرومات (کاروتید) بیشتر ایجاد می‌شود.

استفاده از کامپوزیت چوب پلاستیک، در شکل صفحات جامد و همچنین ساختار لوله ای به عنوان یک جایگزین برای محصولات چوبی به عنوان مواد بسیار محبوب مورد استفاده است.

قیمت چوب پلاست

۷ بازديد

 چوب پلاست

با توجه به این که محصولات چوب پلاستیک متشکل از پودر چوب و پلیمر می باشد لذا این تولیدی سعی کرده است تا با استفاده از پلیمر نو کیفت خودرا با ثابت نگه داشتن قیمت افزایش دهر و حتی المقدور با افزایش پلیمر خواص مکانیکی و مقاومت های پروفیل های چوب پلاست خود را افزایش دهد.

یکی از معیار های مهم در انتخاب پروفیل های چوب پلاست ، آگاهی و اطلاع از لیست قیمت چوب پلاست به منظور بهره مندی از محصولات می باشد .

امروزه با توجه به نوسانات ارزی و مشکلات تهیه مواد اولیه ، شاهد طیف های مختلفی از قیمت چوب پلاستیک در بازار می باشیم که قطع به یقین قیمت چوب پلاست رابطه مستقیمی با کیفیت آن دارد.
وود پلاست نسبت به ترمووودها و چوب های اشباع شده قیمت و کیفیت بسیار مناسبی دارد.

با توجه به اهمیت وزن ، سرعت تولید ، نوع پروفیل و قالب در تعیین قیمت  چوب پلاست ، برنا چوب تلاش نموده است تا قیمت چوب پلاست های خود را بصورت روزانه در اختیار مصرف کنندگان وود پلاست قرار دهد .

فروش چوب پلاست

فروش چوب پلاست توسط شرکت‌های متعددی انجام می‌شود؛ در صورتی که تصمیم به تهیه این محصول دارید بای به مراکز معتبر فروش چوب پلاست مراجعه نمایید. شرکت برنا چوب نماینده دکو وود یکی از معتمدترین تولید کنندگان و نیز مرکز فروش چوب پلاست در ایران به شمار می‌آید. 

اگر بدنبال چوب پلاست ارزان قیمت هستید، به یاد داشته باشید که ارزان بودن نشانه بی کیفیت بودن نیست. اما از مواردی که می‌توانید برای یافتن چوب پلاست با هزینه مناسب ملاک قرار دهید، وزن محصول بوده که هرچه سبک‌تر باشد، هزینه آن کمتر خواهد شد.

مرکز فروش چوب پلاست

۵ بازديد

مرکز فروش چوب پلاست

چوب پلاست یا چوب پلاستیک (WPC) محصولی نوین در معماری داخلی و همچنین محوطه سازی (لنداسکیپ) به شمار می‌آید که این روزها طرفداران بسیاری دارد. از مزایای پروفیل چوب پلاست شباهت محصول به چوب است که می‌توان به عنوان جایگزین متریال‌های چوبی از آن استفاده نمود. علاوه‌براین چوب پلاست را می‌توان دوستدار طبیعت نماید که به محیط زیست هیچ گونه آسیبی وارد نخواهد کرد.
مرکز فروش چوب پلاست

موارد موثر در قیمت چوب پلاست

در تعیین قیمت چوب پلاست موارد بسیاری تاثیر گذار است که اصلی‌ترین آن‌ها عبارتند از:
کیفیت مواد اولیه در تولید پروفیل چوب پلاستیک
ضخامت جداره‌های منجر به افزایش وزن پروفیل چوب پلاستیک

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که پروفیل چوب پلاستیک در دو نوع توپر (که به عنوان کاور استفاده می‌شود) و توخالی تولید شده و وزن انواع پروفیل چوب پلاستیک بسیار سبک است. این امر در نصب و اجرای محصول موثر بوده و نیز سرعت نصب را بالا خواهد برد. علاوه‌براین هرچه ابعاد مقطع پروفیل بزرگتر باشد و در اجرای سازه‌هایی همچون: ستون، کفپوش یا تیرهای الوار سقف مورد استفاده قرار می‌گیرند که وزنی بیشتر داشته و به همان نسبت افزایش هزینه خواهند داشت. با توجه به این امر اگر تصمیم به اجرای عناصر متفاوت با این محصول را دارید، قطعا قیمت کفپوش چوبی با هزینه اجرای دیگر المان‌هایی چون نرده چوبی یا نمای چوبی ساختمان متغیر خواهد بود. برنا چوب نمایندگی فروش چوب پلاست در تهران و کرج و تمامی نقاط کشور می باشد.

قیمت نصب چوب پلاست

قیمت نصب چوب پلاست برحسب نوع کاربری که شما تصمیم به اجرای آن را دارید مشخص خواهد شد. برای مثال هزینه نصب چوب پلاست در زمینه اجرای کفپوش چوبی قطعا متفاوت از قیمت نصب چوب پلاستیک در اجرای نمای ساختمان خواهد بود. 

قیمت اجرای چوب پلاست

برای اطلاع از قیمت اجرای چوب پلاست توسط متخصصین، می‌توانید با شرکت برنا چوب، تماس حاصل نمایید. هزینه اجرای چوب پلاستیک با توجه به متراژ مساحت و نوع کاربری شما برای استفاده از محصول مشخص خواهد شد. علاوه‌براین انتخاب المانی که تصمیم به اجرای آن با چوب پلاست را دارید نیز در هزینه‌ها تاثیر گذار خواهد بود. 

خرید چوب پلاست

خرید پروفیل چوب پلاست با توجه به این که محصولی نوین بوده و باید از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید، کار آسانی نیست. برای خرید چوب پلاستیک قبل از هر چیز بهتر است شرکت‌های معتبری را که در این زمینه فعال هستند بیابید تا بتوانید محصولی با کیفیت را خریداری نمایید. شرکت برنا چوب اولین تولید کننده پروفیل چوب پلاست در ایران بوده و از مراکز قابل اعتماد جهت خرید چوب چلاست در ایران به شمار می‌آید.

فروش چوب پلاست

فروش چوب پلاست توسط شرکت‌های متعددی انجام می‌شود؛ در صورتی که تصمیم به تهیه این محصول دارید بای به مراکز معتبر فروش چوب پلاست مراجعه نمایید. شرکت برنا چوب یکی از معتمدترین تولید کنندگان و نیز مرکز فروش چوب پلاست در ایران به شمار می‌آید.

لیست قیمت چوب پلاست

۵ بازديد

لیست قیمت چوب پلاست

با توجه به این که خرید چوب پلاست تشکیل شده از پلیمر و چوب می باشد. چوب پلاست سعی کرده است که برای تولید چوب پلاست از پلیمر نو استفاده کرده وکیفیت خود را حفظ کند. یکی از معیار های مهم در انتخاب پروفیل های چوب پلاست، آگاهی و اطلاع از لیست قیمت چوب پلاست به منظوربهرمندی از محصولات می باشد.
امروزه با توجه به اینکه نوسانات ارزی زیاد شده است و همچنین مشکلات تهیه مواد اولیه،لیست قیمت چوب پلاست هم در حال بالا و پایین شدن است و بخاطر محصولات اولیه لیست قیمت چوب پلاست رابطه مستقمی با نوع پروفیل دارد.برای اطلاع از لیست قیمت چوب پلاست با ما تماس بگیرید.
لیست قیمت چوب پلاست

معیارهای مهم در انتخاب چوب پلاستیک

یکی از معیارهای مهم در انتخاب پلیمرهای چوب پلاستیک اطلاع از قیمت و نوع این محصول می باشد، امروزه با توجه به نوسانات ارزی و همچنین مشکلاتی که در تهیه مواد اولیه این محصول شکل گرفته است قیمت چوب پلاستیک در بازار نیز در حال بالا و پایین شدن می باشد البته به این نکته باید اشاره کنیم که نوسانات ارزی هیچ تاثیر بر کیفیت محصول تولیدی نهایی ندارد.
این محصول نسبت به چوب (ترموود) قیمت بسیار کمتری دارد و البته کیفیت بسیار بالاتر با توجه به اهمیت وزن، سرعت تولید، نوع پروفیل و قاب در تعیین قیمت چوب پلاستیک ما همواره در تلاش هستیم تا قیمتی مناسب را برای شما روی سایت قرار دهیم.
قیمت های موجود در لیست بالا قیمت های بروز هستند و معمولاً اگر نوسان شدیدی در قیمت ارز وجود نداشته باشد قیمت‌ها معتبر می باشد.

محصولات برنا چوب

محصولات تولید شده در شرکت برنا چوب از مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند ما در برنا چوب هموار در تلاش ایم تمامی مواردی که مرتبط با کیفیت محصول نهایی است را رعایت کنیم و همچنین با استانداردهای جهانی مشغول به تولید محصولاتی با کیفیت هستیم محصولات شرکت ما در پروژه‌های متعددی مورد استفاده قرار گرفته اند که شما میتوانید لیست آنها را در صفحه اصلی و در بخش نمونه کارها را مشاهده کنید.
پروفیل های چوب پلاستیک در دو نوع توپر و توخالی تولید می شوند وزن انواع این پروفیل ها بسیار سبک است اما تو پر بودن یا نبودن این محصول در قیمت آن تاثیر دارد علاوه بر این هر چه ابعاد پروفیل بزرگتر باشد و وزن آن بیشتر باشد افزایش هزینه نیز خواهیم داشت.برنا چوب نمایندگی فروش چوب پلاست در تهران و کرج و تمامی نقاط کشور می باشد.
در این بخش ما به صورت کامل قیمت محصولات چوب پلاست را برای شما قرار داده ایم همچنین اگر محصول خاصی مد نظر دارید میتوانید با ما تماس گرفته و درخواست قیمت را برای بررسی به کارشناسان برنا چوب اعلام کنید ما در سریع ترین زمان ممکن قیمت محصول را به شما اعلام خواهیم کرد.

قیمت چوب پلاست

یکی از جدید ترین مصالح ساختمانی که به طور فزاینده در صنعت ساختمان در حال استفاده است چوب پلاست است که گاها با نام پلی وود معرفی می شود. این محصول کامپوزیتی است که از ترکیب چوب طبیعی و پلیمر ساخته شده است. این محصول در عین دارا بودن ظاهر و حس چوب طبیعی، دوام و ماندگاری بالای ترموپلاستیک ها را داراست. همین امر منجر می شود تا این محصول در برابر عوامل طبیعی مانند رطوبت ماندگار باشد. همچنین ساختار پروفیل های چوب پلاست باعث می شود تا در برابر آفات چوبخوار و فساد مقاوم گردد؛ به همین علت هیچ نگرانی از بابت نفوذ آلودگی، کپک و قارچ برروی محصول وجود ندارد.

تولیدکنندگان پروفیل چوب پلاستیک

۵ بازديد

چوب پلاست  فروش چوب پلاست  قیمت چوب پلاست 

تولیدکنندگان پروفیل چوب پلاستیک بخش بزرگی در صنعت ساخت و ساز را به خود اختصاص می‌دهند؛ میزان فیبر موجود در محصولات قابل تغییر است. با وجودی پلاستیک در ترکیبات چوب پلاست به دلیل تعادل گرمایی بالا، مقاومت در برابر رطوبت و استحکام بالا، این محصولات به موفقیت چشمگیری دست یافتند و فعالیت‌های انحصاری در این زمینه زیاد است.

شرکت‌های صنعتی زیادی کامپوزیت چوب پلاستیک را در خط تولید خود گنجانده‌اند، ولی نحوه تولیدشان با یکدیگر متفاوت است. به طور مثال یکی از کارخانجات بزرگ برای دستیابی به ماندگاری بالا، PVC پر شده با چوب را به همراه PVC معمولی اکسترود می‌کند یا شرکتی دیگر، برای بخش داخلی از PVC معمولی استفاده کرده و سطح آن را با PVC های پرشده با چوب می‌پوشاند که قابل رنگ آمیزی هستند. همچنین برخی از کارخانه‌ها دو نوع کامپوزیت متفاوت، یکی PVC با درصد بالای فیبر چوب برای استحکام و دیگری کامپوزیتی با داخل فوم و قابلیت میخ و پیچ شدن، تولید می‌کند.

چوب پلاست

۶ بازديد

چوب پلاست یک محصول اقتصادی با قیمت اقتصادی و دارای تنوع رنگ بسیار و عمده استفاده آن در پوشش و کاور کف تراس و محوطه پشت بام و فضای باز و ساخت آلاچیق، کفپوش دور استخر، محوطه باز رستوران استفاده میگردد. چوب پلاستیک که در زمره مواد کامپوزیتی طبقه بندی می شود از ترکیب الیاف چوب با پلاستیک به همراه یک سری از مواد افزودنی مورد نیاز تولید می گردد که به آن ، چوب پلاستیک یا Poly Wood می گویند.

مجموعه برنا چوب در زمینه فروش چوب پلاست بهترین خدمات را در تمامی کشور ارائه می دهد .برای اطلاع از قیمت چوب پلاست با برنا چوب تماس حاصل نمایید.

 

چوب پلاست چیست

چوب پلاست نوعی کامپوزیت چوبی پلاستیکی است که از ترکیب موادی همچون الیاف چوب طبیعی (به مقدار بسیار کم)، پلاستیک و ترموپلاستیک ها و نوعی آرد مخصوص ساخته می شود. به همین دلیل است که بیشتر افراد در دنیا این محصول را به اسم Wood-plastic composite (wps) یا همان چوب پلاستیک می شناسند.

ترکیبات سازنده ی این ماده ی نسبتا جدید، باعث شده است که این نوع پلاستیک های چوبی دارای ویژگی های بسیار خوب و کاربردهای فراوان و مناسبی باشند.