یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آذر ماه 1401

کامپوزیت های چوب پلاستیک به محصولاتی گفته می شوند که با دارا بودن زیبایی و حس دلپذیر چوب قابل اسفاده در فضاهای باز تحت فرسایش جوی طولانی، بدون نیاز به هزینه نگهداری می باشند

چوب پلاست در دکوراسیون

۴ بازديد
چوب پلاست

چوب پلاست در دکوراسیون


امروزه چوب پلاست در دکوراسیون و طراحی داخلی و خارجی بنا ها کاربرد گسترده ای دارد و استقبال از استفاده این محصول نوین بسیار زیاد به چشم می خورد. باتوجه به پیشرفت روزافزون صنایع مختلف کاربرد چوب پلاست نیز رو به افزایش است. این محصول در اوایل دهه 1990 میلادی به عنوان نوعی کامپوزیت و محصولی مقاوم تر از چوب وارد بازار شد. امروزه از این محصول در اجرای پروژ هایی همچون محوطه سازی باغ ها، ویلاها، مبلمان های شهری، گلدان ها، آلاچیق و ... استفاده می شود.
شرکت برنا چوب نمایندگی فروش انواع چوب پلاست و انواع چسب های صنعت چوب پروژه های زیبا و متنوعی در زمینه چوب پلاست اجرا کرده است، برای مشاهده به قسمت پروژه هایی اجرایی چوب پلاست مراجعه فرمایید.
 
چوب پلاست در دکوراسیون


 انواع کاربرد و موارد مصرف چوب پلاست

 کفپوش: یکی از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد های چوب پلاست به عنوان کفپوش در محوطه های باز و فضاهای بیرونی می باشد. علت استفاده از این محصول در فضاهای باز، مقاومت بالای چوب پلاست در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی می باشد. علت استفاده این محصول به عنوان کفپوش مواردی از جمله: میزان جذب آب ، مقاومت پروفیل ها نسبت به خش پذیری و سایشی ، ثبات رنگ کامپوزیت ها ، مقاومت نسبت به شرایط محیطی و شعله سیگار ، تورم ناشی از رطوبت ، پوسیدگی نسبت به حشرات موذی می باشد. 
دیوارپوش: چوب پلاست به دلیل شباهت ظاهری به چوب ، امروزه توسط معماران برای استفاده در نمای ساختمان و دیوارپوش مورد توجه قرار گرفته است. چوب پلاست از نظر روش نصب، اندازه، رنگ و بافت بسیار شبیه به ترمود می باشد ولی کاربرد چوب پلاست نسبت به ترموود از قیمت کمتری برخواردار است.

قیمت موزاییک چوب پلاست 1401

۳ بازديد

چوب پلاست

قیمت موزاییک چوب پلاست 1401

قیمت موزاییک چوب پلاست 1401 در سایت برنا چوب قابل نمایش است. 
برنا چوب از مجموعه های فعال در زمینه خدمات مشاوره خطوط تولید صنایع چوبی از سال 1386 تا کنون می باشد. این شرکت پروژه های اجرایی متعدد و متنوعی در زمینه چوب پلاست دارد که می توانید جهت مشاهده به بخش پروژهایی اجرایی چوب پلاست در سایت مراجعه کنید. 
برنا چوب عرضه کننده محصولات با کیفیت و قیمت مناسب چوب پلاست و انواع چسب صنعت چوب می باشد. 
جهت مشاوره و استعلام قیمت موزاییک چوب پلاست 1401 می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. 
حوزه ی فعالیت مجموعه برنا چوب: 
چوب پلاست
روکش پی وی سی
گل های منبت ام دی اف 
انواع چسب های صنعت چوب  
ماشین آلات صنایع چوبی 
برای مشاهده تمامی محصولات مجموعه برنا چوب به بخش محصولات سایت مراجعه فرمایید.

موزاییک یا تایل چوب پلاست

چوب پلاست علاوه بر پروفیل های تولیدی محصولی به نام تایل چوب پلاست را تولید می کند. تایل چوب پلاست جایگزین بسیار مناسبی برای پوشش کف به جای استفاده از موزاییک است. تایل چوب پلاست دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که موجب برتری آن ها نسبت به سایر محصولات مشابه شده است. 
امروزه تایل چوب پلاست محصولی پرکاربرد در ساخت و ساز و پوشش کف ساختمان ها می باشد. 
تایل چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاسیک است به همین جهت به آن چوب پلاستیک نیز گفته می شود. تایل های چوب پلاست از نظر ظاهری بسیار شبیه به موزاییک هستند با این تفاوت که از چوب پلاست ساخته شده اند. موزاییک یا تایل های تولید شده از چوب پلاست دارای یک زیره ی پلاستیکی فشرده با کیفیت هستند به همین جهت این تایل ها هنگام نصب نیازی به زیرسازی ندارند و عملیات نصب آن ها سریع انجام می شود و نیازی به شاسی کشی ندارند. 

اجرت نصب چوب پلاست

۳ بازديد

چوب پلاست


اجرت نصب چوب پلاست


اجرای نصب چوب پلاست یکی از مواردی ست که در ابتدای خرید برای مشتریان سوال می شود. در این مقاله ما سعی می کنیم در رابطه با اجرت نصب چوب پلاست نکاتی را برای شما بیان کنیم. قیمت اجرای چوب پلاست شامل دو بخش متریال و دستمزد است که به کیفیت تولید چوب پلاست، قالب، وزن و شرکت تولید کننده چوب پلاست بستگی دارد. 
اگر قصد خرید یا سوالی در رابطه با قیمت نصب و اجرت چوب پلاست پلاست دارید با شماره های مندرج در سایت برنا چوب تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. 
شرکت برنا چوب نمایندگی فروش انواع چوب پلاست و انواع چسب های صنعت چوب پروژه های زیبا و متنوعی در زمینه چوب پلاست اجرا کرده است، برای مشاهده به قسمت پروژه هایی اجرایی چوب پلاست مراجعه فرمایید.

نصب چوب پلاست 

یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در قیمت اجرای چوب پلاست مکان موردنظر برای نصب چوب پلاست می باشد. از دیگر موارد مهم در هزینه های نصب چوب پلاست نوع چوب پلاست، هزینه های مصالح زیرسازی، هزینه کلیپس و پیچ، دستمزد نصب زیرسازی فلزی و پروفیل چوب پلات و هزینه تهیه تهیه پروفیل چوب می باشد. 
 

قیمت کف پله چوبی 1401

۴ بازديد

چوب پلاست


قیمت کف پله چوبی 1401



چوب پلاست | قیمت چوب پلاست
قیمت کف پله چوبی 1401، در مجموعه برنا چوب، با استفاده از متریال باکیفیت، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
مشتریان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات لازم، مشاوره با کارشناسان در این زمینه و ثبت انواع سفارش با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایند.
در ابتدا به دلایل انتخاب چوب پلاست و سپس به ویژگی های کف پله چوبی می پردازیم.
 
قیمت کف پله چوبی 1401

چوب پلاست

چوب پلاست، به محصولی می گویند که از ترکیب پودر چوب مواد پلیمری ساخته می شود، این محصول در دسته مواد کامپوزیتی قرار می گیرد، به دلیل استفاده از پلیمر به عنوان ماده اولیه در ساخت، دارای وزن بسیار سبک و قابل حملی می باشد.
چوب پلاست، مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی و جوی دارد، در نتیجه در تماس با گرما، سرما و رطوبت، به آسانی دچار انقباض، انبساط و تغییر شکل نمی شود.
این محصول به عنوان دوستدار محیط زیست و طبیعت  شناخته می شود، زیرا در ساخت آن، گاهی از دور ریز چوب و پسماند کشاورزی استفاده می شود که به راحتی قابل بازیافت و بازگشت به طبیعت می باشد.
این محصول علاوه بر مقاومت، دارای تنوع در طرح و رنگ می باشد، در نتیجه به راحتی بیشتر سلیقه ها را راضی می نماید.

کفپوش چوب پلاست

۳ بازديد

چوب پلاست

کفپوش چوب پلاست

کفپوش چوب پلاست، در مجموعه برنا چوب، با استفاده از متریال باکیفیت و مرغوب در ساخت، با قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای عرضه می شود.
مشتریان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات لازم، مشاوره با کارشناسان و ثبت انواع سفارش، با شماره تلفن های مندرج در سایت برنا چوب، تماس حاصل نمایند.

 
کفپوش چوب پلاست قیمت

چوب پلاست

چوب پلاست، محصولی است که از ترکیب پودر چوب و مواد پلیمری تشکیل شده است، به همین دلیل به عنوان محصولی با وزن بسیار کم و قابل حمل و نقل شناخته می شود.
این محصول، به عنوان محصولی دوستدار طبیعت شناخته می شود، زیرا در ساخت آن گاهی از مواد دور ریز چوب و پسماند کشاورزی نیز استفاده می شود.
استفاده بی رویه از چوب درختان و پلاستیک، می تواند ضرر های جبران ناپذیری را برای طبیعت به وجود بیاورد، در نتیجه استفاده از چوب پلاست می تواند به عنوان راه حل مناسبی برای این مشکل شناخته شود.
چوب پلاست، دارای مقاومت بالایی در برابر انواع تغییرات آب و هوایی می باشد، در نتیجه در گرما، سرما و رطوبت، دچار انبساط، انقباض و تغییر شکل نمی شود.
این محصول، تنوع زیادی در اندازه و کاربرد دارد.

چوب پلاست صفحه کابینت

۴ بازديد

چوب پلاست

چوب پلاست صفحه کابینت

چوب پلاست صفحه کابینت، در مجموعه برنا چوب، با توجه به استفاده از متریال مرغوب، دارای قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد.
مشتریان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات لازم، مشاوره با کارشناسان در این زمینه و ثبت انواع سفارش، با شماره تلفن های مندرج در سایت برنا چوب، تماس حاصل نمایند.

چوب پلاست

چوب پلاست، محصولی است که از ترکیب پودر چوب و مواد پلیمری ساخته می شود، در نتیجه دارای وزن بسیار کم و قابل حملی می باشد.
این محصول، به عنوان محصولی دوستدار طبیعت شناخته می شود که در ساخت آن از مواد دور ریز چوب و پسماند کشاورزی نیز استفاده می شود، در نتیجه به راحتی قابل بازیافت می باشد.

چوب پلاست پله گرد

۷ بازديد

چوب پلاست

چوب پلاست پله گرد

چوب پلاست پله گرد، در مجموعه برنا چوب، با توجه به استفاده از متریال عالی در ساخت، با قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای عرضه می شود.
مشتریان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات لازم در این زمینه، مشاوره با کارشناسان و ثبت انواع سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت برنا چوب، تماس حاصل نمایند.

چوب پلاست

چوب پلاست، به متریالی می گویند که معمولا از ترکیب پودر چوب و مواد پلیمری ساخته می شود و در نتیجه دارای وزنی بسیار سبک و قابل حمل می باشد.

قیمت پارکت چوبی با نصب

۵ بازديد

چوب پلاست

قیمت پارکت چوبی با نصب

قیمت پارکت چوبی با نصب، در مجموعه برنا چوب، با استفاده از متریال عالی در ساخت، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. 
مشتریان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات لازم در این زمینه، مشاوره با کارشناسان و ثبت انواع سفارش با شماره تلفن های مندرج در سایت برنا چوب، تماس حاصل نمایند.

چوب پلاست

استفاده بیش از اندازه از چوب و پلاستیک، می تواند باعث ضرر های جبران ناپذیری به طبیعت شود، زیرا قطع بیش از اندازه درختان، با گذشت زمان سبب نابودی درختان و جنگل ها می شود و بازیافت پلاستیک سال های زیادی طول می کشد، بنابراین استفاده از چوب پلاست می تواند راهی مناسب برای حل این مشکل باشد.

قیمت پارکت چوبی

۴ بازديد

چوب پلاست

قیمت پارکت چوبی

قیمت پارکت چوبی، در مجموعه برنا چوب، با استفاده از متریال باکیفیت و عالی در ساخت، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
مشتریان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات لازم، مشاوره با کارشناسان در این زمینه و ثبت انواع سفارش با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایند.

 چوب پلاست

استفاده بیش از اندازه از چوب و پلاستیک، می تواند باعث ضرر های جبران ناپذیری به طبیعت بشود، زیرا بازیافت پلاستیک بسیار سخت است و قطع بی اندازه درختان سبب نابودی جنگل ها می شود.

موزاییک تایل چوب پلاست

۳ بازديد

چوب پلاست

در این مقاله به بررسی موزاییک تایل چوب پلاست، کاربرد و روش استفاده آن می پردازیم.
 

تایل چوبی به دلیل استفاده از چوب و موادی به عنوان جایگزین چوب طبیعی، به موزاییک تایل چوب پلاست نیز شناخته می شود.
این محصول کاربرد های متنوع و زیادی در فضاسازی و دکوراسیون ساختمان ها و منازل دارد.
در این مقاله به بررسی موزاییک تایل چوب پلاست، کاربرد و روش استفاده آن می پردازیم.
در ابتدا به ویژگی های مناسب چوب پلاست، به عنوان متریالی عالی برای استفاده در ساخت انواع موزاییک تایل چوب پلاست می پردازیم.

چوب پلاست

چوب پلاست به محصولاتی می گویند که برای ساخت آن از پودر چوب و مواد پلیمری استفاده می کنند، به همین دلیل این محصول دارای وزن بسیار سبک و قابل حملی می باشد.
این محصول مقاومت بالایی در برابر انواع تغییرات آب و هوایی و جوی دارد، در نتیجه دارای خواص ضد آب و آنتی باکتریال مناسبی نیز می باشد.