شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

آلاچیق چوب پلاست در نوشهر

کامپوزیت های چوب پلاستیک به محصولاتی گفته می شوند که با دارا بودن زیبایی و حس دلپذیر چوب قابل اسفاده در فضاهای باز تحت فرسایش جوی طولانی، بدون نیاز به هزینه نگهداری می باشند

آلاچیق چوب پلاست در نوشهر

۵ بازديد

چوب پلاست

آلاچیق چوب پلاست در نوشهر

آلاچیق چوب پلاست در نوشهر یکی از بهترین گزینه هاست که می توانید برای محوطه خود به کار ببرید و از مرکز فروش آن یعنی فروشگاه برنا چوب تهیه نمائید. آلاچیق که سازه ای است که به طور مستقل در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد معمولا در پاسیون و یا پشت بام قرار می گیرد. ساخت آلاچیق از متریال چوب پلاست علاوه بر فراهم نمودن ایمنی و دوام بالا، زیبایی خاصی به آن می دهد.
برای طراحی آلاچیق چوب پلاست ما یک تیم طراحی حرفه ای داریم که در ساخت بسیار مسلط است. برنا چوب برای رضایت مشتریان، مشاوره خاص و سفارشی را به ایشان ارائه می کند. برنا چوب، با استفاده گسترده از چوب پلاست، در ویلاها، رستوران ها، باغ ها، پارک ها و سایر مکان های فضای باز، اقدام به طراحی و ساخت آلاچیق چوب پلاست نموده است.
 
آلاچیق چوب پلاست در نوشهر

آلاچیق کلاسیک چوب پلاست

آلاچیق کلاسیک از چوب پلاست ساخته شده است که ظاهری شبیه به چوب دارد اما عملکرد بهتری نسبت به آن دارد. عمر طولانی، ضد خوردگی، عدم نیاز به رنگ آمیزی، حفاظت از محیط زیست و غیره از ویژگی های آلاچیق چوب پلاست هستند.

سایز آلاچیق چوب پلاست

چوب پلاست بسته به نیاز مشتریان قابل طراحی و سفارشی سازی است. به عنوان نمونه می توان سایز 6x3x3m آلاچیق چوب پلاست را ذکر کرد. آلاچیق چوب پلاست از محصولات سازگار با محیط زیست ساخته می شود که در فضای باز عملکرد خوبی دارد و دوستدار طبیعت است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.