شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

کفپوش چوب پلاست بالکن

کامپوزیت های چوب پلاستیک به محصولاتی گفته می شوند که با دارا بودن زیبایی و حس دلپذیر چوب قابل اسفاده در فضاهای باز تحت فرسایش جوی طولانی، بدون نیاز به هزینه نگهداری می باشند

کفپوش چوب پلاست بالکن

۳ بازديد

چوب پلاست

کفپوش چوب پلاست بالکن

کفپوش چوب پلاست بالکن یکی از انواع محصولات چوب پلاست می باشد که با قیمت مناسبی توسط مجموعه برنا چوب عرضه می گردد. برای کفپوش کردن بالکن و تراس می توان از کفپوش چوب پلاست استفاده نمود که علاوه بر دوام و مقاومتی که در برابر شرایط محیطی دارد، از زیبایی خاصی برخوردار است و نمای زیبایی به بالکن شما می دهد. این محصولات ضد آب بوده و قیمت کفپوش چوب پلاست بالکن نسبت به چوب طبیعی و تموود مناسب تر است. جهت استعلام قیمت و مشاوره در این زمینه با مشاوران ما در برنا چوب تماس حاصل نمائید.

کفپوش بالکن و تراس

چوب پلاست بهترین گزینه به عنوان کفپوش بالکن و تراس است برای کسانی که ایده های خاص تری برای طراحی بالکن دارند. زیرا که چوب پلاست ها نسبت به چوب طبیعی برای استفاده در فضای باز مقاوم تر است، خوردگی نمی کند، خراش بر نمی دارد، رطوبت را جذب نمی کند و به راحتی قابل شستشو است. چوب طبیعی در برابر رطوبت و آب و هوای نا مساعد مقاومت کمی دارد و به همین دلیل امکان استفاده از آنها در فضای بالکن وجود ندارد. از این رو استفاده از چوب پلاست که ترکیبی از چوب و پلاستیک است به دلیل ساختاری که دارد، بهترین گزینه برای کفپوش کردن بالکن می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.